مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 08:402021-06-24اقتصادي

نقش اصناف در آرامش بخشی به جامعه ویژه است


فرماندار لنگرود، از اصناف خواست به ایفای نقش مهم خود ادامه دهند تا کشور به ساحل آرامش برسد و یادآور شد: اصناف ما دلسوزانه و مسئولانه در کنار مردم هستند.

- ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود، از اصناف خواست به ایفای نقش مهم خود ادامه دهند تا کشور به ساحل آرامش برسد و یادآور شد: اصناف ما دلسوزانه و مسئولانه در کنار مردم هستند.

رحیم حیدری در دیدار با رییس اتاق اصناف شهرستان لنگرود، با اشاره به نقش ویژه اصناف در آرامش بخشی به بازار و تامین مایحتاج مردم، اظهار کرد: اصناف ما دلسوزانه و مسئولانه در بحران های مختلف همچون جنگ تحمیلی و تحریم های اقتصادی و بیماری کرونا در کنار مردم قرار گرفتند.

وی ضمن قدردانی از تلاش های اصناف و بازار شهرستان، افزود: کشور در شرایط خاصی به سر می برد و تحریم های بین المللی درصدد ایجاد نارضایتی در مردم و جدا کردن آنان از انقلاب و نظام اسلامی است.

فرماندار لنگرود، با بیان اینکه امروز مسئولان کشور در بخش های مختلف به ویژه اصناف و بازار نقش مهمی در جلوگیری از نارضایتی مردم دارند، گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم که مردم در آسایش و آرامش مایحتاج زندگی خودشان را تامین کنند؛ البته تاکنون شاهد نقش آفرینی مثبت اصناف بودیم و مردم در فضای خوبی به خواسته هایشان رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش اصناف در آرامش بخشی به جامعه ویژه است

نقش اصناف در آرامش بخشی به جامعه ویژه است